7-M modell stratégiai tervező eszköz


A Magyar Adományozói Fórum által kifejlesztett 7-M modell megkönnyíti a vállalatok számára társadalmi befektetéseik teljes körű, stratégiai tervezését, fejlesztését és felülvizsgálatát, melynek köszönhetően elkerülhetik a támogatói programok megvalósítása során gyakran jelentkező nehézségeket.

A 7-M modell stratégiai tervező eszköz segítségével vállalata:

  • egymást részben átfedő tevékenységi területeit egységes stratégiai szemlélet fogja áthatni, támogatói tevékenysége összhangba kerül üzleti, CSR és kommunikációs stratégiáival valamint a stakeholderek igényeivel
  • költséghatékonyabban fog működni (pl. a beérkező kérelmek áradatának hatékonyabb és gyorsabb feldolgozásával)
  • elkerüli a csalódásokat, a támogatások minden esetben ellenőrizhetően kerülnek felhasználásra, nem vesznek kárba
  • profitot teremt (pl. kapcsolati tőke, alkalmazottak képességeinek fejlődése valamint lojalitásuk megnövekedése kapcsolatok, beágyazottság, image, brand)
  • növeli kommunikációjának hatékonyságát, mert képes lesz megmutatni, hogy mi az a hozzáadott érték, ami támogatói tevékenysége eredményeként létrejön, így hozzájárul a vállalat ismertségének, reputációjának növeléséhez
  • támogatói tevékenysége jobban hasznosul és többszörös értéket képes teremteni a jövőben a közösség, a társadalom számára.

Jobb oldalon az oldalmenüben további információkat talál a programról.