Új munkatársak a MAF csapatában


maf uj munkatarsakIdei évben két új munkatársat köszönthetünk, így csapatunk négyfősre bővül. Ez évtől Koczka Veronika csatlakozik hozzánk marketing és kommunikációs vezető tanácsadó partnerként, Bogdán Fruzsina pedig kommunikációs és projekt asszisztensként segíti munkánkat. Kibővülő menedzsmenttel, professzionális szolgáltatási körünk bővítésével kezdünk neki ennek az évnek, így kívánunk még szélesebb körben hozzájárulni a hazai támogatói kultúra fejlesztéséhez.

Koczka Veronika a MAF marketing és kommunikációs stratégiájának kidolgozásáért és eredményes kivitelezéséért felel februártól. Szakmai projektjeinkben és a rendezvényeink szervezésében is aktívan részt vesz, azok sikeres megvalósulása érdekében. Vera két évtizedes multinacionális közegben szerzett tapasztalatával erősíti a csapatot. A Coca-Cola cégcsoportnál marketingvezetőként a Cappy, Nestea, Naturaqua márkák piaci sikereihez járult hozzá aktívan. Az utóbbi években pedig szabadúszó marketing tanácsadóként és üzleti edzőként segítette KKV-k és civil szervezetek munkáját.

Bogdán Fruzsina 2017 novembere óta önkéntesként dolgozik nálunk, 2018 márciusától pedig kommunikációs és projekt asszisztensként lát majd el feladatokat. Adminisztratív munkája mellett részt vesz a MAF kommunikációs felületeinek kezelésében, a rendezvényszervezésében és a szakmai projektek, pályáztatások lebonyolításában is.

Habár csapatunk bővül, a MAF két tapasztalt munkatársa és sokszínű szolgáltatásaink továbbra is megmaradnak. Dr. Molnár Klára 2006 márciusa óta a Magyar Adományozói Fórum igazgatója, Veres-Papp Hajnalka, igazgatói asszisztens pedig 2009 szeptembere óta segíti munkánkat. Megújult négyfős csapatunk biztos alapokról, megújult lendülettel kezdi az évet.

Szervezetünk 12 éves fennállása óta nagy hangsúlyt helyezünk az innovációra és a naprakész szolgáltatásnyújtásra, ezzel segítve a hazai vállalati szféra szakértőit felelősségvállalási projektjeik hatékony megvalósításában. Ennek a célnak megfelelően az utóbbi időszakban a MAF tevékenységét két szegmens mentén csoportosítottuk. Egyfelől egy olyan fórumot biztosítunk vállalati és civil partnereink számára, amely egyedülálló lehetőség a két szektor kölcsönös megismerésére, a kapcsolatépítésre és az információcserére. Másfelől szakmai fejlesztő tanácsadással is foglalkozunk, amely magába foglalja többek között a vállalatok felelősségvállalási stratégiájának kialakítását, az egyes projektek eredmény-és hatásmérését az angol LBG módszertan alapján, valamint a gyakran országos szintű pályáztatást és a vállalatok társadalmi befektetéseinek auditját a MAF Felelős Támogató Védjegyen keresztül.

Az elmúlt időszakban különös hangsúlyt fektettünk a hat éves múltra visszatekintő MAF Társadalmi Befektetések Díj módszertanának megújítására is, melyre idén májustól ismét várjuk vállalatok pályázatait, a díjakat pedig az őszi éves konferenciánkon adjuk át a nyertesek számára. A MAF új menedzsmentje tehát idén is változatos programokkal és szolgáltatásokkal áll a hazai társadalmi befektetési programok fejlesztésének szolgálatában.

A Magyar Adományozói Fórum Tagjai