Munkacsoport tagok

beke_zsuzsaBeke Zsuzsa, kormányzati kapcsolatok és PR vezető, Richter Gedeon Nyrt.

A Külkereskedelmi Főiskola Áruforgalmi Szakán diplomázott, majd megszerezte az Oxfort Brookes University Diploma in Management Studies oklevelét. Angol nyelvű szaktolmács végzettséggel rendelkezik.
Pályafutását 1993-ban az Állami Vagyon Ügynökségnél, majd az ÁPV Rt.-nél kezdte. Ezt követően a Press Inform kommunikációs tanácsadó cégnél dolgozott key account managerként.
1998-ban lépett be a Richterhez, ahol először PR managerként, majd 2005 óta kormányzati kapcsolatok és PR vezetőként tevékenykedik.
Az általa vezetett szervezeti egység feladata a Richter Csoport külső és belső kommunikációs tevékenységének megtervezése és megvalósítása Magyarországon és azokban az országokban, amelyekben a Társaság jelen van, valamint a  Public Affairs tevékenység.
Irányítja a Társaság  társadalmi felelősségvállalás programját, amelynek hangsúlyos területei a hazai természettudományos oktatás jobbá tétele, népegészségügyi programokban való részvétel, a munkatársak képzése, megbecsülése. Elkötelezett a felelős vállalati irányítás és etikus üzleti magatartás mellett.
Tagja a Magyar és Nemzetközi PR Szövetségnek,  a Magyar Reklámszövetség ügyvezetőségi tagja és alelnöke.

czafrango_janos

Dr. Czafrangó János, good.be programvezető, ERSTE Bank Hungary Zrt.

Közgazdász, gazdasági szakérő; az elmúlt 21. évet a bankszektorban, különböző gazdasági beosztásokban töltötte.
2011. márciusa óta az ERSTE BANK HUNGARY ZRT. good.bee programjának a vezetője.
A good.bee az ERSTE Alapítvány és az ERSTE Holding közös kezdeményezése az emberek életminőségének javítására, a nekik, illetve  az őket segítő szervezeteknek nyújtott tanácsadás és pénzügyi szolgáltatások eszközeivel.

Hajna CsongorHajna Csongor, kommunikációs csoportvezető, Provident Pénzügyi Zrt.

Vállalati kommunikációs szakember, 15 éve foglalkozik a vállalatok társadalmi felelősségvállalásával, annak menedzsmentjével, külső és belső kommunikációjával, illetve az üzleti, civil és kormányzati szektorok együttműködésével. Jelenleg kommunikációs csoportvezetőként a Provident Pénzügyi Zrt. társadalmi felelősségvállalás programját irányítja, melynek hangsúlyos területei a felelős hitelezés és ügyfélkezelés, a közösségi befektetések, a pénzügyi kultúra fejlesztése, a vállalati önkéntesség és a környezetvédelem. 2010 januárja óta önkéntesként operatív vezetője a Brit Kereskedelmi Kamara CSR munkacsoportjának.

horvathmagyary_nora

Horváth Magyary Nóra, kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Csoport

Végzettsége közgazdász, PR szakember. A Budapesti Gazdasági Főiskolai tanulmányai közben külföldön specializálódott marketingre és kommunikációra (Hanze Polytechnic, Hollandia illetve Manchester Metropolitan University, Anglia), majd PR másoddiplomát szerzett. Később TV riporter-szerkesztőnek tanult. Szakmai pályafutását PR munkatársként illetve főmunkatársként kezdte különböző vezető magyar és nemzetközi kommunikációs ügynökségeknél, majd 6 éven át a Coca-Cola Magyarország közkapcsolati és kommunikációs igazgatójaként folytatta, jelenleg pedig 9 éve a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója. Legnagyobb sikerei közé tartozik a Johnson&Johnson cég babaápolási termékeinek a magyar egészségügyi pr kommunikációja, a Coca-Cola nemzetközi termékminőségi válságának magyarországi kommunikációja, Magyarország eddigi legnagyobb brókerbotrányának válságkommunikációja és a K&H Csoport arculatváltási és márkafrissítési kampányának levezénylése. Évek óta az EFFIE díj, valamint az Aranydió és az Arany Penge díj zsűrijének és az 50 legbefolyásosabb média személyiség lista tagja, 5 bronz és 1 ezüst EFFIE és 1 IPRA díj birtokosa.

Jakab RolandJakab Roland, ügyvezető igazgató, Ericsson Magyarország Kft.

Végzettség informatikus és politológus, diplomáit a Debreceni Egyetemen szerezte, ahol óraadóként jelenleg is tevékenykedik. 2000-ben csatlakozott az Ericssonhoz, ahol kezdetben üzleti tanácsadóként dolgozott. 2005-től 2008-ig a T-Mobile Magyarország és Macedónia üzletágban a Multimédia termékek értékesítéséért volt felelős 2008 márciusa óta az Ericsson Magyarország marketing és kommunikációs igazgatója.

 

zsuzsanna_karolyiKárolyi Zsuzsanna, kommunikációs vezető, E.ON Hungária Zrt.

Vállalati kommunikációs szakember, tanulmányait  marketing és kommunikáció szakon a Külkereskedelmi Főiskolán végezte. Pályája során számos területen szerzett tapasztalatot, így az ING Banknál a pénzügyi, a Magyar Telekomnál és a Pantelnél a telekommunikációs, az Apple Magyarországnál a technológiai, valamint az E.ON-nál az energia szektorban, illetve tanácsadói területen töltött be vezetői pozíciókat hazánkban és külföldön egyaránt. 2008-tól az E.ON Csoport kommunikációs vezetőjeként vesz részt egyéb feladatai mellett a vállalat CSR-stratégiájának és tevékenységeinek kialakításában és irányításában, melynek sikerességét  számos elnyert díj is igazolja.

Kelenvölgyi ÁgnesKelenvölgyi Ágnes, csoportszponzorációs vezető, MOL Nyrt.

1997-ben a Gödöllői Agrártudományi Egyetem (ma Szent István Egyetem) Gazdaság- és társadalomtudományi karán végzett. 8 évet HR területen dolgozott, rövid ideig a Gödöllői munkaügyi központnál munka és pályaválasztási tanácsadóként dolgozott, majd a MOL-nál folytatta pályafutását HR generalistaként. 2006-tól dolgozik a MOL-csoport Társasági Kommunikáció szervezeténél. 2009. tavaszától tölti be a Szponzoráció, mecenatúra és kommunikációs támogatás vezetői pozíciót.

yvette_krublKrubl Yvette, kommunikációs vezető, METRO Kereskedelmi Kft.

Vállalati kommunikációs szakember, a kommunikációs szakterületen töltött 16 éven belül közel 8 éve foglalkozik a vállalatok társadalmi felelősségvállalásával, annak menedzsmentjével, külső és belső kommunikációjával, illetve az üzleti és civil szektorok együttműködéseinek összehangolásával. Jelenleg kommunikációs vezetőként a METRO társadalmi felelősségvállalás programjait irányítja, melynek hangsúlyos területei az éhezés, azon belül is kiemelten a gyermekéhezés megszűntetése.

A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem (Corvinus) Marketing szakán végzett szakember pályafutása alatt számos iparág kommunikációs tevékenységében részt vett, hiszen dolgozott az olajiparban (ARAL Hungária Kft.), az építőiparban (BETONÚT Szolgáltató és Építő Rt.), a söriparban (Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.), valamint külföldön is, 2008 eleje óta irányítja a METRO Kereskedelmi Kft. teljes vállalati kommunikációs területét.

magyar_henrietta

 Magyar Henrietta, kormányzati és közösségi kapcsolatok vezető, Tesco Global Áruházak Zrt.

2010 óta dolgozik a Tesco Magyarországnál, feladata a vállalati felelősségvállalás teljes körű szervezése, irányítása és kommunikációja. A központi szervezeti egységek bevonásán túl, fő fókusz területe egy olyan integrált CR rendszer kidolgozása, mely a vállalat több mint 200 áruházában látható és érzékelhető a helyi közösségek és érintettek számára. A Tescot megelőzően 7 évet dolgozott a Vodafone Magyarországnál hasonló munkakörben, ahol úttörő szerepe volt a CR terület kialakításában és megszilárdításában.

Szakterületén és a kapcsolódó területeken folyamatosan fejleszti magát, legutóbb az Európai Bizottság „CSR Master Class” európai vezetői képzését végezte el, mely a CR területen ismert régi- és új módszertanokat hasonlítja össze és fogalmaz meg új fejlődési irányokat, gyakorlatokat.

schubauer_krisztinaSchubauer Krisztina, Citizenship vezető, Microsoft Magyarország

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen közgazdászként szerzett mester diplomát, specializációi környezet és erőforrás gazdálkodás, valamint marketingkommunikáció, ezt követően posztgraduális képzés keretében CSR szakközgazdászként végzett. Jelenleg a Microsoft Magyarország Citizenship vezetőjeként a vállalat globális CSR stratégiai irányelvek belső és külső érintetti csoportokban való érvényre juttatását támogatja szakmailag, illetve az ehhez tartozó civil stratégiai együttműködések, társadalmi befektetések és programokat irányításáért felel.  Korábban a PwC Magyarország marketing és kommunikációs csapatát erősítette, ezzel egy időben a PwC vállalati felelősségvállalási tevékenységének szakmai koordinálása is hozzá tartozott. A PwC-ben töltött négy év alatt a vállalat hosszú távú CSR stratégiájának kidolgozása, az ahhoz rendelhető programok kivitelezése, alapítványi stratégiai együttműködések és támogatások kezelése mellett, a vállalat fenntartható üzleti megoldásokkal foglalkozó szolgáltatáscsoportjának aktív tagjaként számos nemzetközi és hazai nagyvállalatot érintő fenntarthatósági/CSR projektben vett részt tanácsadást, képzést, vagy fenntarthatósági jelentés auditját illetően. Rendszeresen ad elő egyetemeken és konferenciákon transzparencia, vállalati fenntarthatóság, nem-pénzügyi jelentések, valamint nemzetközi GRI trénerként GRI-t népszerűsítő témákban.  Korábban több más nagyvállalatnál töltött be marketingkommunikációs munkakört, valamint számos vállalati és alapítványi CSR projektben vett részt.

Simon_KatalinSimon Katalin, PR-menedzser, CR-koordinátor, PwC Magyarország

PR-szakember, a Szegedi Tudományegyetemen szerzett kommunikáció és Európa tanulmányok szakokon diplomát. 2012 nyara óta a PwC Magyarország Marketing, Kommunikáció és Üzletfejlesztési csapatában dolgozik. Csatlakozása óta támogatja a cég társadalmi felelősségvállalási programjainak külső és belső kommunikációs kampányait. 2014 nyara óta PR-menedzseri feladatai mellett a teljes CR-koordinációért is felel, a PwC régiós CR-csapatának tagja. Korábban a Dreher Sörgyárak Zrt. PR-specialistájaként vett részt fenntarthatósági és felelősségvállalási projektekben, több sikeres, díjjal elismert pályázaton dolgozott.

Szabo DoraSzabó Dóra, PR munkatárs, OTP Bank Nyrt.

Tanulmányait a Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdasági Karán marketing szakirányon végezte. Jelenleg az OTP Bank Marketing Igazgatóság Társadalmi Kapcsolatok Osztályán dolgozik, közel 3 éve foglalkozik szponzorációkkal és támogatásokkal.

 

Szabo IstvánSzabó István, vállalati felelősségvállalás menedzser, KPMG Tanácsadó Kft.

2005 óta dolgozik a KPMG-nél üzleti tanácsadóként, 2010. szeptember elsejétől ellátja a KPMG Vállalati Felelősségvállalási (CR) menedzseri feladatait is. Ezáltal mind szolgáltatási oldalon, mind vállalatirányítási oldalon fő kapcsolattartó fenntarthatósági és CR kérdésekben. Az elmúlt években számos nemzetközi fenntarthatósági/CR jelentés tanúsításában, megfelelőségi vizsgálatokban vett részt és támogatta a KPMG CR stratégiájának kialakítását és megvalósítását. Felsőoktatási intézményekben, konferenciákon fenntarthatósági jelentéskészítés és tanúsítás témában tart előadásokat. A KPMG-t megelőzően több hazai és nemzetközi non-profit szervezet munkáját is segítette aktív önkéntes tagként és vezetőként.

zita_szederkenyiSzederkenyi Zita, senior vallalati kapcsolatok specialista, Dreher Zrt.

2014 novembere óta dolgozik a Dreher Vállalati kapcsolatok osztályán, ahol az osztály irányításáért felel. Korábban több éven keresztül dolgozott a Heinekennél hasonló területen. Így a sörpiacon otthonosan érzi magát, szakterületét több aspektusból látja. A klasszikus külső és belső kommunikációs feladatokon túl részt vesz a kormányzati kapcsolatépítésben és kapcsolattartásban is, de a fenntartható fejlődés területén elért eredményekre a legbüszkébb. A vállalat fenntarthatósági mutatószámai 2015-ben ugrásszerűen növekedtek az elmúlt évekhez képest. Az elmúlt egy évben számos sikeres programot és együttműködést indított el a felelős alkoholfogyasztást népszerűsítő program keretén belül. A fenntarthatósági törekvések sikerét a megfelelő partnerekkel kialakított együttműködésekben látja. A várandósság alatti alkoholfogyasztás veszélyeire hívja fel a figyelmet például az a hiánypótló kezdeményezés, amit a LÉTRA Alapítvánnyal együttműködve indított el. Bölcsész diplomáját az Eötvös Loránd Tudományegyetemen, nemzetközi kommunikáció szakirányos közgazdász végzettségét pedig a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán (jelenleg Budapesti Metropolitan Egyetem) szerezte. Jelenleg változás- és válságmenedzsmentet tanul a Budapesti Metropolitan Egyetemen. Szabadidejében utazással, különböző kultúrák megismerésével töltődik fel. Érdekli az interkulturális kommunikáció és a CSR területe.

szinai_adamSzinai Ádám, marketing és kommunikáció, CSR vezető, CIB Bank Zrt.

2008 óta dolgozik a CIB Bank Zrt.-nél, ahol a kommunikáción belül a fenntarthatóság menedzsment és belső kommunikáció területeiért felel. A CIB Bank Zrt. fenntarthatósági teljesítményének felügyelete mellett különböző társadalmi bevonást megvalósító programot kezel. Szerkesztője a vállalat fenntarthatósági jelentéseinek, felügyeli a CIB Alapítvány munkáját, és kialakítója valamint támogatója a belső etikai felügyeleti rendszernek. A GRI szabvány magyar nyelvű pénzügyi mellékletének egyik lektoraként hozzájárult a hazai egységes fenntarthatósági jelentéskultúra elterjesztéséhez. A pénzügyi piacon 1998 óta dolgozik, korábban az Inter-Európa Bank marketing tanácsadójaként majd marketing vezetőjeként, azt megelőzően piackutatóként illetve újságíróként tevékenykedett. Diplomáját a Budapesti Közgazdaságtudományi (Corvinus) Egyetemen szerezte. Szakmai munkáját több éves külföldi tanulmányi és munkatapasztalat egészíti ki.

Emese_kpZolnai Emese, vállalati felelősség szakértő, Vodafone Magyarország Zrt.

A Budapesti Corvinus Egyetem gazdálkodási és menedzsment szakán végzett és 2003 óta dolgozik a Vodafone Magyarország Zrt-nél. 2005 óta foglalkozik a vállalat felelősségvállalási programjainak, illetve a Vodafone Magyarország Alapítvány adományozói tevékenységének irányításával. Munkája során lehetősége nyílik arra, hogy a vállalaton belül megismert nemzetközi gyakorlatokat Magyarországon is ismertté tegye és a külföldön szerzett tapasztalatait itthon kamatoztassa. Nagy szerepet játszott többek között a cég első Felelősségvállalási Jelentésének közzétételében, valamint több sikeres civil együttműködés létrejöttében. Fontos számára, hogy a vállalat felelősségvállalási céljainak megvalósulását biztosító programok partneri együttműködésekre épüljenek, és mindezeken túl a dolgozók számára is értéket képviseljenek.

Feltöltés alatt:

  • Vécsei Gábor, vezető CR szakértő, Telenor Magyarország Zrt.
  • Virágh Adrienn, kommunikációs igazgató, Siemens Magyarországi Vállalatcsoport

Új tagok felvétele meghívásos alapon, a tagok ajánlásával és egyetértésével történik.

Jobb oldalon az oldalmenüben további információkat talál a munkacsoportjainkról.